OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 3. august 2010

Fra Litldalen ved Sunndalsøra. Den går videre til Aursjøen. Aura kraftverk kjenner de fleste. Videre går det an å kjøre nedover Eikesdalen som har en vill og kjempefin natur. Her finner du også Mardalsfossen. Enkjempefin naturopplevelse som anbefales på det sterkeste. Vi kjørte dessverre ikke ned Eikesdalen i år.


Fint med myrull som er så store.

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Dette må da være norsk natur på sitt beste? Utrolig flott å se, har aldri vært der men det var mektige fjell. Vi bor helt klart i et vakkert land:)
Ha en flott kveld videre:)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Norsk natur har mange perler å by på, veldig pent der og flotte bilder Olav. De strømmastene er jo ikke pene i seg selv, men av en eller annen grunn så ble til og med de fine i landskapet der. Trodde ikke jeg skulle si noe slikt, men flott var det lell :)

Mette Larsens fotografier sa...

flotte veiviser bilder :) >Det bildet med myrulla falt virkelig i smak hos meg:)