OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 7. desember 2012

Kveldslys på skyggesiden



I går ettermiddag kjørte jeg en tur for å eksperimentere litt med lyset. Sola sto veldig lavt, men jeg havnet helt på skyggesiden. Men de varme farvene fra sollyset kom fram på himmelen og gav en helt spesiell  lyseffekt, synes nå jeg da. Med litt etterarbeid i PS så ble resultatet slik:
En riktig fin helg ønskes til alle som titter innom bloggen min.

7 kommentarer:

H. sa...

FANTASTISK flott, dette her Olav !

Lyset ser så varmt ut, dog den kalde snøen :)

God helg, så håper jeg det er finvær som er meldt hos deg.

VENTANA DE FOTO sa...

Vakre lys for bildene dine. De er alle fantastisk.

Et kyss

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Ruth Bernssen Bø sa...

Veldig flotte bilete du viser her med vakker natur og fine fargar.

Tusen takk for kommentarar du har lagt igjen hos meg.
God søndag

Fjällripan sa...

Toppenfina bilder, blir så betagen av er vackra natur! :)

Arnhild sa...

Kjempeflotte bilder i vakkert lys. Jammen bor du fint til!

Kari sa...

Flotte bilder i kveldslyset :)

Anne sa...

ÅÅ har du sett på vakkert skue Olav!!