OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 15. juli 2013

Bud, et lite fiskevær ytterst på Romsdalskysten.







Et lite og trivelig fiskevær med mange velstelte hus som viser at havet har gitt innbyggerne et bra innkomme.
Les mer her:      http://no.wikipedia.org/wiki/Bud

2 kommentarer:

Fotofrua sa...

Hei Olav
Flotte bilder fra Bud.
Har ikke selv vært der, men det ser jo unektelig fint ut da.
Ha en fortsatt fin uke.
Karin

Per Ove sa...

Jeg har vært mange steder, men ikke i Bud. Det så unektelig idyllisk ut der. Og at tyskerne anla et kystfort der som en del av Atlanterhavsvollen visste jeg helle rikke. Men det ser jo ut som det er en enestående utsikt over Hustadvika der.

Ha en flott sommer Olav:-)