OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 20. desember 2013

Men så kom det mildvær og snøen forsvant.



Ja vi har hatt skiftende vær på desember. Men nå har snøen forsvunnet her ved kysten. Det siste bildet her som ble tatt for noen dager siden, minner vel ikke om en førjulsstemmning. På langtidsvarslet ser det ut som mildværet vil holde seg. Det vil si at det ikke blir noen julesnø. Det er vel unektelig en egen stemning med snø i jula. Det er vi jo for det meste vant med her til lands. Men vi greier da oss godt foruten også.

Ingen kommentarer: