OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 5. mai 2014

Fra turen vår på Sør-Hitra.

 Yngste dattera og sambon kom på besøk, og da var selvfølgelig hundene med. Her inntok Aylo senga bak i bobilen. Å så fin en hund..........
Nedenfor har sola kommet langt ned på himmelen.
 Her er det like før sola går ned i havet.
 Aylo og Santo følger med om det er noe som rører seg utenfor bilen.
 Nedenfor er ikke fra Sør-Hitra, men en tur med sjarken innover Hemnefjorden. Det var kald og litt for sterk vind til at det var behagelig. Ikke ble det noe fisk heller.
I dag den 5. mai har det vært en fin dag med sol. makstemt på hele 14gr i skyggen. Men nattetemperaturen har vært nedi null, og i går var det snø og sluddbyger. Vi håper det snart blir en forandring.
Ha en fin uke framover.

7 kommentarer:

H. sa...

Fine bilder fra en flott tur :)

Så hyggelig å få besøk av datter/samboer, og ikke minst de firbeinte....:)

La oss håpe det blir litt varmere....i år feirer vi 17-mai hjemme (norge) så bare det ikke regner eller snør den dagen, er mitt ønske !!

Tovepia sa...

Ser ut som du har hatt en flott tur i vakre omgivelser..og med hyggelig selskap:)
Kalde netter ja ennå, så får håpe en snart tør å plante litt utom hus...
Nyt mai videre;)

Ruth Bernssen Bø sa...

Fine bilete frå turen.
Morro at du tek fram kartet og finn plassane eg har vore på tur :D

God kveld

Fotofrua sa...

Flotte bilder fra Hitra.
Leide hytte der i mange år.
Dratt masse torsk ved Hitra og Heimskjæl før tunellen kom.
Ha en fin lørdag.
Karin

Bjørg 47 sa...

Du tar flotte bilder, fint å følge deg på dine turer. Takk for kommentarer på min fotoblogg, alltid hyggelig... Er ikke sååå ofte innom bloggene, men vurderer å lage en egen reiseblogg, siden jeg skal en tur på NordVestlandet etter pinse.. litt usikker på tittelen, har du forslag, så send det til solaas96@online.no... Ha en flott mai..

Fjällripan sa...

Fina bilder från turen :) Så vackert med solnedgången över fjället :))

Anita sa...

Fine bilder!!Det er lenge siden du har blogget noe..håper alt er bra hos dere.

Vennlig hilsenAnita