OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 28. september 2010

Jeg var en tur på sjøen i dag også. Det var blekkstille og kjempefint. Får håpe vi får mange slike dager framover. Ha en god kveld.






2 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Dette så da usedvanlig deilig ut Olav, stille fjord, solen som skinner og en vakker blå himmel i supre omgivelser, herlige bilder fra båtturen din :)

Mette Larsens fotografier sa...

heia Olav her har du lagt ut mange fine bilder, de to første var mine favoritter! Jeg vet ikke hvorfor dine kommentarer ikke kommer frem i bloggen min ; jeg sensurerer ingen :)