OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 4. oktober 2010

Hyttekos i helga. Takk for kommentarer siste uka. Her har jeg forsøkt ta bilder med bare lys fra levende lys.


7 kommentarer:

Kathrine sa...

Ble veldig stemningsfullt med levende lys som eneste lyskilde:) Jeg og bruker det på hytta, blitz er jeg ikke glad i. Det har ødelagt mang et bilde.

:)

Havfruen sa...

Oi...for en herlig stemning:) Utrolig flott og nydelig hytta:)
Ha en fin mandagskveld!

Asbjørg sa...

Skikkelig hyttestemning her!Koselig med levende lys!
Takk for besøk på min blogg,det stemmer nok at "øya" mi,ligger inni Trondheimsfjorden!

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Koselige og fine bilder fra hytteturen Olav, blir en helt egen stemning med levende lys som lyskilde.

Mette Larsens fotografier sa...

oi der så det virkeliog trivelig ut, herlig stemmning med stearinlysene

Arvid B sa...

Koslig hytterom du har i alle fall! Hvor ligger den? Synes du fikk fram ei god stemning her. Ha ei fin fotouke hjemme eller på...hytta!

Olavs Blogg sa...

Takk for kommentarer. Til Arvid som spør hvor hytta ligger, så ligger den i Meldal kommune, ikke langt fra Storås. Ligger ved Druglivannet.