OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 10. oktober 2010

Strøm må vi ha, så da har det etter hvert blitt et naturlig innslag i naturen med både vindmøller og strømledninger.?? Ha en fortsatt god helg.


3 kommentarer:

Havfruen sa...

Ja de omdiskuterte vindmøllene begynner å bli et kjent innslag i naturen. JEg synes de er flotte jeg da:) Vi har flere av de her på fosen.
Ha en fin kveld:)

Kathrine sa...

Jeg har alltid likt store byggverk i naturen, men mye natur får unngjelde for vårt stadig økende forbruk. Det er ikke bra.
Ha en fin ukestart:)

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Om vi liker det eller ikke så er det nok nesten blitt slik at det er en del av naturen noen steder. Men det er jo ikke alltid like pent uansett hvordan vi vrir eller vrenge på det, men garantert at vi trenger strømmen, det er det :)