OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 18. februar 2011

Solnedgang over isen, innover Åstfjorden. Ønsker alle en riktig god helg.



11 kommentarer:

H. sa...

Da skriver jeg bare mitt favoritt ord på italiensk:

BELLISSIMO !!!!

Trenger ikke kunne språket for å forstå hva det betyr;)

god helg !

Ronny Røsandhaug sa...

Flotte bilder olav. Liker godt fargene. Ha en fin helg !

Havfruen sa...

Åh...nydelige bilder!!
Riktig god helg...håper fotoværet holder seg:)

Helge sa...

Kjempeflotte bilder Olav.
Blir flere slike framover nå.

ha ei fin helg..

Kathrine sa...

Flott gullfjord!

Ha en fin fin helg:)

Per Ove sa...

Åhh - jeg ser våren i bildene dine. Du snakker om vakre farger! Ha en fortreffelig helg:-)

fruentimmeret sa...

Fantastisk vakre bilder!!!


God helg :)

Bjørg 47 sa...

Intet er som solned/opp-ganger. Det blir vi jo aldri lei av. Flotte bilder igjen, og ha en riktig god helg.

VALKYRIEN sa...

Åh så vakkert! Og hvilket lys du har fanget! Av og til opplever man at naturen bare øser av all sin skjønnhet.

God helg til deg!

Anne sa...

Her har du virkelig fanget øyebliket ja Olav, det siste bilde her var helt fantastisk, som om himmelen står i brann jo.

Formen?? undrer på den sykepleieren vettu :-)

Olavs Blogg sa...

Var jaggu langdrygt denne influensaen ja Anne. Kanskje jeg kommer til sykehuset? He he. Nei da, tror det begynner å bli bedre nå. Men litt tørrhoste og litt slapp enda. Takk for din omsorg.