OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 15. oktober 2013

Stavanger.

Det ble naturligvis en liten tur til Stavanger.
 Fra en park i "Gamlebyen"

 Gamle M/S Rogaland.
                                                    
 Det var internasjonal matmesse i Stavanger med innslag fra mange land.
 Minien fløt lett på sjøen.

 Sola Ruinkyrkje ligger litt uten for Stavanger. Nærmere bestemt på Sola.


3 kommentarer:

Anita sa...

Kjempekoseligt Olav❤

VENTANA DE FOTO sa...

Har du gjort en fantastisk utflukt, jeg ser at du er i godt selskap, vil jeg tro at dette er din familie.

kisses

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

H. sa...

Takk for turen til Stavanger, dette var virkelig moro å se Olav, fordi heg har jeg ikke vært, ser ut som en fin by, likte trehusene...og en Mini som flyter på vannet? Hæ....hvordan var det mulig?

Som alltid, knall bra bilder !!