OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 23. mars 2010

Er det en siland?


Denne fikk jeg se da jeg dukket opp over en knaus å så ned på sjøen. Alt for langt unna og kraftig motlys gjorde at bildet ikke er godt. Men det var morro å få tatt et bilde av denne fuglen. Jeg så også en and som jeg mener måtte være gravand. Men den var alt for langt unna. Får prøve senere. Tatt med Canon 1000D og sigma 15-500mm

Ingen kommentarer: