OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 6. mars 2010

Gulspurv




Gulspurven er en fast gjest hver dag ved fuglemateren. Tatt med Canon EOS400D som var mitt tidligere kamera. Dette er overtatt nå av min sønn.

1 kommentar:

Arvid Bredesen (www.norskefugler.net) sa...

Hei Olav!
Ser ut til at du har mye fugl på foringsplassen din! Flere fine artbilder du har her, med gulspurven i eineren som en klar favoritt! Her har du fått fuglen i et naturlig miljø, med de grønne nålene som en fin omramming rundt fuglen på greina. Morsomt at du har fått dompapen ned på foringsbrettet også, her på andre sida av leia kommer de ikke fram fra skogen...
Jeg vil gjerne invitere deg til medlemsmøte i Hitra fotoklubb på kystmuseet nå på mandag kl 19.00. Vi kan jo evt. kjøre sammen - bare ring meg, finner telefonnr i katalogen! Du kan jo vurdere om du vil bli med i klubben etter hvert... Vi vil jo gjerne ha med alle fotointeresserte som bor i området!
Ha en fortsatt fin helg!