OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 22. mars 2010

Oppdatering og takk for komentarer

Nei nå er det på tide og oppdatere bloggen. Jeg har vært en del opptatt med andre ting så bloggen har blitt tilsidesatt desverre. Først vil vil jeg takke de som har vært inne og komentert bildene mine. Takk for gode tilbakemeldinger. Jeg trenger vel det for å få et lite piff framover. Jeg ser jeg har mye å lære for å få til bildene mine like gode som visse andre. Men det er morro like vel. Gleder meg til våren som straks bør vær her.
Til deg Arvid som inviterte meg til Hitra på møtet i klubben deres. Takker så meget for invitasjonen. Det var synd jeg ikke fikk til å komme. Får håpe sjangsen byr seg senere også.

Har akkurat investert i et brukt objektiv. Canon 70-200mm f 2,8 L IS USM. Har så vitt fått testet det litt. Ser ut til å være meget bra og skarptengnende. Får håpe jeg får mye glede av det.
Har bestilt Hoya UV-filter da dette ikke fulgte med. Bruker UV-filter på alle objektivene mine.

Har i tilleg begynt å ta bildene mine i RAW-format. Har mye mer redigeringsmuligheter da, før konvertering over til jpeg-format.
Hilsen Olav :-)

Ingen kommentarer: