OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 24. april 2010

Åstfjorden med Mjøneshatten i bakgrunnen. Ha en god helg!

2 kommentarer:

Mette Larsens fotografier sa...

hei Olav takk for at du har besøkt min blogg, så kunne jeg finne frem til din :) Jeg må si du har tatt mange utrulig flott bilder!
Ha en flott søndag

Tore Wuttudal sa...

Hei Olav.

Spennende å se bilder fra Åstfjorden. Der har jeg selv vært og fotografert mange ganger, og den fjorden har mye å by på. Oter og hjort, havørn og sjøfugler.

Mvh. tore wuttudal torewuttudal.blogspot.com