OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 18. april 2010

Men det spirer og gror, tross snøværet.

4 kommentarer:

Børge's Blogg sa...

Flotters.
Da kommer våren, om ikke så brått.
Hagl-skurer på Ørlandet i dag
Fin kveld videre :)

Kathrine sa...

Aprilvær ute, men vårtegn finner en uannsett ja. Flotte gåsunger!

Kate-Marita Pettersen sa...

Ja, det våres og det er skikkelig deilig!! Jeg er også en stor "fan" av å ta bilder av de første gåsungene om våren:)
Ha en fin onsdag:)

Havfruen sa...

Hei Olav. Fant deg inne hos Gubben min. Du tar utrolige flotte bilder. Foto er vel en herlig hobby å ha, pensjonist eller ei. Vi kommer oss ut og SER alt det vakre vi omgir oss med:) En hverdagsglede spør du meg:)
Ha en flott kveld:)