OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 12. juli 2010

Dette er Kvernstadlivatnet

3 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Ser ut som det er litt størelse på vannet også, sikkert mye god mat som svømmer rundt der :) Fine omgivelser du har beveget deg i her. Ha en fin sommerdag!

Kathrine sa...

Ørretvann? Vi har mange flotte fiskevann i Midt-Norge. Flott bilde. Ha en fortsatt fin juli:-)

Havfruen sa...

Litt av en plass det der sikkert:) Tror Gubben hadde trivdes med fiskestanga der:) Jeg sitter helst i en båt og pilker!
Ja nå er det feriemodus...det nytes:)
Ønsker deg fine dager og at sommeren er kommet for ei stund:)