OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 16. juli 2010

Takk fot hyggelige kommentarer hittil.Har fått en del sommerdager, men det regner fortsatt innimellom. Ser ut som det blir en del regndager framover også og bare 15 gr. Var på hytta forleden for å smøre veranda og male vindski og vassbord. Da pøsregna det i trekk i ett og ett halvt døgn og det var 10 gr ute. Men men, det blir vel noen dager med sommervarme enda før høsten kommer. Ha en god helg.

Ingen kommentarer: