OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 6. juli 2010

Endelig har det blitt sol og sommer, men litt regn kommer det innimellom. Her har jeg tatt en tur der tåka ligger langt nedi i fjellsida. Fra Vuttudalen. Ha en fortsatt god sommer.

2 kommentarer:

Mette Larsens fotografier sa...

Hei Olav ja sånn har vi det her oppe også :) Godt illustrert tå¨kehav :)
Håper sommeren kommer til deg snart

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Tåke er veldig spennende og ikke minst utrolig flott å se på når den henger ned som dette, selv om sol er favoriten nå, så ja takk, gi meg noen tåkeskyer her også, lenge siden sist nå. Veldig flotte bilder du har tatt av dette! Fortsatt fin sommer til deg også Olav!