OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 20. desember 2010

Det blåste mye de fleste dagene.

Dette bilde er tatt fra strandpromenaden i Puerto del Carmen. Du ser på sjøen og palmene at det blåser ganske kraftig. Det røde flagget var oppe, så badegjestene var beskjedne på stranden. Men det var trivelig å promenere langs den lange stranden å titte på alle butikkene for så å slenge innom en liten restaurant for å innta en rimelig lunch. Ja prisene her er svært behagelige i forhold til norske nivå.  Ha en fin ukestart.

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Tror jeg skulle taklet vinden der:) Litt av kontrast til kulda vi har nå...så alldeles herlig ut der:)
Ha en fin kveld:)

Anne sa...

Olav ble `tatt av vinden`da skjønner jeg :-) MEN vet det ikke bare er sol og vindstille der nede heller. Uansett er det vel hakke bedre enn -17 her i skrivende stund.

Har en kollega som kom hjem fra Egypt jeg for få dager siden og der var det jo badeforbud attpåtil, hai du vet :-) hai hai

Bjørg 47 sa...

Selv for meg som IKKE er sydenfrelst på noen som helst måte, så så dette ganske trivelig ut. Og takk for kommentaren, det er ikke såååå lenge siden vi fikk strøm på hytta vår, husker minus 8 inne da vi entret hytta, da ble det sjelden weekendturer !!!! Synes det er trivelig med hytter uten strøm, men ser fordelen, ja. Vi har som regel ca pluss 6 når vi kommer opp, og det kan vi jo leve med. Kos deg der syd, du.

Kathrine sa...

Vind er herlig! Og flott havfarge! Skjønner du har hatt en fin førjulstur.
Artig og flott månebilde lenger ned her også.

Ha en fin fin ukestart:))