OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 18. desember 2010

Solnedgang fra Lanzarote.

Vi har hatt noen deilige dager på Lanzarote, Puerto del Carmen. 22-26 grader var i sterk kontranst til temperaturen i Orkdalsregionen da vi for hjemmefra. Den var under 20 minus. Vi hadde riktignok en del overskyet vær på Lanzarote, men når temperaturen ligger der at du kan ta frem shortsen å sitte på verandaen å spise frokost med bar overkropp, da er jeg mer enn tilfreds. Skal legge ut flere bilder fra turen senere. Hadde med kompaktkamera Fujifilm HS 10 30x zoom. Slipper da å drasse på flere objektiver og utstyr til speilrefleksen, selv om det går ut over bildekvaliteten.  Ha en riktig god helg.

3 kommentarer:

Anne sa...

Skal si det er noen som har det du :-) rømte fra snøen og kulda du Olav og det gjorde dere alderles rett i.
Nå er bateriene ladet til en lang vinter kan jeg tenke meg.
Ser ut som om du har vandret i spennende omgivelser på Lanzarote, gleder meg stort il å se mer, for jeg har aldri vært der.

Fin førjulshelg ønskes deg.

Havfruen sa...

Ja her snakker vi kontrast!! Lekkert bilde.....ja, skal love deg Ørlandet er vindy for tiden. Snødyner over alt.
Du får fyre og holde varmen i kulda:)
Ha en fin kveld:)

Helge sa...

Ser du har forstått det Olav. Her kryper det mot 10 minus og sørlige breddegrader frister så absolutt..
Et stemningsfullt bilde du har her..

Kos dere i varmen og ha ei fin helg.. :-)