OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 10. juli 2011

Blomsterenga.

Hva er vel ikke mere trivelig enn å finne en slik blomstereng hvor du kan gå å kjenne duften av gras og blomster. Eller du kan slenge deg ned å ligge der å tenke på hvor deilig sommeren kan være. Det er ikke så mange slike blomsterenger å finne nå for tiden da bøndene driver intensivt med gras eller korn. Men godt er det når en plutselig oppdager et lite stykke jord bevokst med rødkløver, hvitkløver rylikk og mange andre fine blomstersorter.
Ha en fin søndag.
Sola har vært fram til nå, men så ble det gråvær og regn igjen.

1 kommentar:

Havfruen sa...

En blomstereng er et vakkert syn, helt enig:)
Flott bilde:)
Ha en fin søndag:)