OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 3. februar 2014

Søndagstur på Malnesfjellet.

Her var det skikkelig med krattskog. Nesten vanskelig og komme fram.
 Her var det en åpning så vi kunne se innover Hemnefjorden ed fjellet Ruten helt i bakgrunnen. Til venstre midt på bildet munner Åstfjorden ut. Lengre inn og til venstre kommer Snillfjorden . Innerst mot høyre kommer du til Kyrksæterøra.
 Her ser vi ned mot øya Hemnskjela.
 Her har jeg somet innover Hemnefjorden med Ruten i bakgrunnen. Det er ikke så mye snø i fjellet heller.
 Her har vi turkameraten Aylo.

 Og lille Santo måtte også være med på tur.
 Her ser vi ned på Hemnskjelgården.
 Og så til slutt er det Hemnskjelbrua.
Det var en fin tur, og været var nesten som på en vårdag. En sånn mild og fin vinter har jeg ikke opplevd her i traktene før.
Ha en fin fotouke.

3 kommentarer:

Anita sa...

Dette var noen flotte bilder fra landet vårest!Likte veldig veldig godt de fjord bildene.Hvilken utsikt!Du er jammen heldig som bor på en slik plass!

Også hunden var veldig fin!Liten skjønning:))Ser dere har lite snø dere og-Helt merkelig dette.Og den snøen som måtte komme vil jo ikke vare lenge.Snart 17 Mai og sommer!Ha det fint så lenge og takk for titten.

Anonym sa...

Hej Olav, vilka fantastiskt vackra vy du bjuder på. Snyggt fotat. Fina bilder på dina turkamrater också. Har åkt Trollstigen en gång och vi hade vackert väder hela tiden, en oförglömligt vacker resa. Måste vara underbart att få bo så här vackert.
Allt Gott till dig och turkamraterna.
Monica

VENTANA DE FOTO sa...

I like these beautiful landscapes, especially the 2, 3, and 4.

Kisses

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/