OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 9. mars 2014

Hyttetur.

 Det er bestandig trivelig når en har fått varme på peisen. Da stiger tempen i hytta fort.
 Utenfor er det enda en del snø, men på lang nær så mye som vanlige vintre.
 På Våvatnet ligger det fortsatt is.
Litt innover i landet er det som du ser, fortsatt litt snø og is. Turen på hytta ble bare en dagtur for meg. Jeg skulle tenne opp å få litt varme i hytta til min yngste datter og samboer, som skulle være et par tre dager.
Vi som bor ute ved kysten har ikke snø, og mildt og fint har det vært til nå. Nå har det regnet litt, og det blåser en del. Men en slik mild og fin vinter har vi aldri opplevd.
Ha en fin søndag videre.

4 kommentarer:

Anita sa...

Åhh såååånydelige bilder!!flott hytte og vilken utsikt på det siste bildet!!Tjua dere:)))))

Masse klemz til deg fra Bergen:)))

Tovepia sa...

Så kjempekoselig ut!
Nydelig ved Våvatnet!
Nyt ny uke..og våren som fremdeles er her ;)

H. sa...

Snakk om snill pappa, som fyrer opp i forkant, til datter'ns ankomst !

Tenker de var glad for å komme til en oppvarmet hytte.

Fine bilder, og ja, jeg har skjønt det har virkelig vært en mild vinter.

Her har vi annenhver dag med flott vær, så vind, italienerne mener at NÅ burde våren vært på plass.
Men, jeg som nordmann, liker denne fine våren vi har her i Italia.

VENTANA DE FOTO sa...

Varmen i hjemmet det det beste for å redusere kulden utenfor.

Kisses

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/