OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 9. januar 2015

Ekornbesøk.



Artig når denne karen kommer på besøk. Det er ikke bare fuglene som liker fuglefrø. Ekornet har også sansen for det. Nå har snøen forsvunnet her igjhen. Men det melder storm til helga, så vi får se hva det blir til. I dag er det i allefall stille før stormen, og sola titter fram. Ha det godt.

5 kommentarer:

Anita sa...

Så fin en liten ekorn!!Og så bra du har fått den til..Har du ny linse?

Jeg får alldrig til noe sånt..
Ja det er meldt storm også her.jeg hadde tenkt meg med fly til østlandet men dropper det.blir vel flystopp og venting!

Her er det kaald nordavind..Stille før stormen du har rett i det:))

God Helg fra :)meg

VENTANA DE FOTO sa...

Sympathetic squirrel.

I contemplate with admiration as you've captured , these animals are quick and elusive .

kisses

radhacager sa...

Top-quality Tv games in titanium undertaker | iTech
A top-quality Tv titanium welding gaming engine. The top-quality does titanium set off metal detectors Tv has the best player feedback and performance, titanium gr 2 thanks to gold titanium alloy the very titanium pry bar good

mcvisea sa...

s026q1vxlof434 sex toys,Male Masturbators,dildos,custom sex doll,vibrators,adult sex toys,bullets and eggs,dog dildo,dildo h995i8bfude138

Unknown sa...

wk845 on running cloud,caterpillar colombia,gymshark sale canada,zapatillasmizuno,onrunningtilbud,keenfactoryoutletcanada,caterpillarschoenenbelgie,keen sandale,sapatilhasaltraportugal cs808