OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 30. januar 2015

Sunde Gård, kveldstur med månen som titter fram.


Det var nå litt overskyet da, men vi skimter i månen. De har et skikkelig stort hus på denne gården.

2 kommentarer:

Anita sa...

Det var ett flott hus!!Nesten ett vikingehus!Er litt inspirert av Roy Jacobsens Frost for tiden.
Skulle likt å visst mer om det huset..

Takk for att du viser Olav.Godhelg ønskes deg!

Unknown sa...

Vi trives godt i dette huset 😊 10meter bredt, 20meter langt, 4 etasjer. Byggeår 1921