OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 18. januar 2015

Mr. PineWood.


Ja det er mye rart en kan finne i skogen.  Fortsatt mild vinter her ute. 

5 kommentarer:

Cristina Deboni sa...

ahaha che simpatico che è!!! : ) Buona domenica! ciao Cri : )

Fotofrua sa...

Hei Olav.
Denne var virkelig fin.
(Jeg bor ca 1 1/2 times kjøring fra svenskegrensen.
Karin

VENTANA DE FOTO sa...

Nice picture ... That tree looks like it has life own.

kisses

Anita sa...

Hah hah dagens smil!!!
Hi hih...du kan detdet der med å finne motiver..
Her hos meg..har vi ingdn internet..gubben som skule ordne opprydning av skog etter stormen sagde over hele fiber kabelen..sukk..estimert ventetid på nett er ikke før i slutten av januar..sukk..heheh det blir mye sokkestrikking og hjembakst ha det fint gutten:-)

H. sa...

Du så festlig !!

Må vel kalles ett: Blinkskudd -
dette her - herlig :)