OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 26. oktober 2011

Årets siste.

Dette må vel være en av årets siste blomst. Den så da frisk og fin ut enda.  Bildet er tatt i forgårs.
Ha en fin onsdag.

4 kommentarer:

Kari sa...

Oi, den er solgul og fin selv om det går mot slutten av oktober :) Noen tøffinger gir seg aldri. Selv har jeg stemorsblomter som blomstrer ennå - de har hatt mange minusgrader og snø, men er fremdeles i blomst. Koselig å ha litt blomstring på senhøsten også :)

Bjørg 47 sa...

Litt vemodig, men godt at vi ser den, denne siste. Ha en flott kommende helg.

VALKYRIEN sa...

Jøsses så fin og gul den var da! Det er liksom en vårblomst, så det er jo litt uvanlig at den blomstrer så sent. Men ikke for det, jeg så flere lupiner langs veikanten for et par uker siden - nylig sprunget ut. Så alt er visst mulig!
Ha en fin kveld!

Per Ove sa...

En skikkelig tøffing som motstår gufne dager og netter. Men den må nok gi seg snart tenker jeg. Jeg har noen etternølere her også - av den typen som alltid er sent ute men som "står han av" når det gjelder.