OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 25. oktober 2011

Ung dame med kjæreste.


Dette er Anne Karin, hun har en kjæreste som heter Bjørn.(helt sant)
Bildet er tatt ved Atnasjø Kaf'e` ved Rondane. Noen spurte hvor den hytta nedenfor var henne. Den lå også der, like utenfor kafeen. Mer som et museum. Inne i kafeen var det en masse utstoppede dyr og fugler. En fin og trivelig plass som kan anbefales.
Her er en link med mye informasjon: http://www.sollia.net/annonsorer/velkommen-til-atnasjo-kafe
Vi har hatt et par dager med strålende vær, og det melder fint videre ut uka.
Ha en fin uke videre og takk til alle som titter innom og legger igjen en kommentar.

6 kommentarer:

Kathrine sa...

Der har jeg da reist forbi hundrevis av ganger, uten å stoppe. Vi har bestandig funnet oss en plass ved elva lenger opp, eller ved den gamle saga lenger ned.
Men nå vet jeg iallefall at det er fint å stoppe der:) Takk for informasjonen.

Ha en flott dag i det nydelige høstværet! Flottere kan det vel neppe bli:)

Havfruen sa...

hehe:)) Ja han heter sikkert BJørn:))
Været er herlig om dagen ja, måtte det vare litt til....

H. sa...

Så morsomt å se - artig bildet !
Og at kjæresten også het, Bjørn, da...hehe...

Tror nesten jeg må vise dette til noen italienere, og si dette er helt vanlig å finne på fjell kafeer i Norge, tenker de blir sjokka da - :)

Ciao

Kari sa...

Ser ut som en trivelig plass! Hehe, håper det er en tobent Bjørn som er kjæresten hennes :) Fint bilde!

VALKYRIEN sa...

Aldri vært der, men har de slike kjekke karer burde jeg jo nesten reise dit! :)

Per Ove sa...

Artig. Kjæresten Bjørn ja:-)