OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







torsdag 20. oktober 2011

Helt stille en dag i august.

En av de mer sjeldne dager, men det var en augustdag.
Ha en fin torsdag.

6 kommentarer:

H. sa...

Ååh, stønn !! Dette var vakkert, vakkert, vakkert, Olav !

Stemningsfylt og trolsk på samme tid syntes jeg ;)

Herlig august mnd - god torsdag til deg også, og tro det eller ei, men her (Bolsena) regner det og opphold, så regner det og opphold og slik har det vært siden jeg sto opp idag, tro om vi våger oss til en kaffe pause på torget...?

Ciao

Hilda R.B sa...

Det er bare å nyte dette. Her har det bare blåst, regnet og litt hagl...
Ha en god kveld videre.

Brit sa...

Nydelig bilde ! Synd det ikke kan være flere slike dager :-)

Arnhild sa...

Et stykke vakkert landskap!

Ble fint med ny layout også :)

fruentimmeret sa...

Enig med de andre kommentarene, dette var nydelig ;)

God helg!

Viola sa...

Vakkert bilde og fin blogg du har! :) Jeg er på utkikk etter noen linker om macrofotografering etc.. og her fant jeg dem vettu.. Takk! :)