OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 25. november 2011

En liten oppvarmingspause.

Skikkelig uvær her, så det er best å rømme landet litt. Vi treffes snart igjen. Ha det så lenge.

7 kommentarer:

Kari sa...

Skal du rømme til varmere strøk nå? Det er nok lurt, og du får ha god tur og fine dager i sola :))

Bjørg 47 sa...

God tur. Vi drar noen dager til Edinburgh neste helg ...... om vi kommer over, da ????

Anne sa...

God tur Olav :-)

Tristan sa...

God tur.

Fjällripan sa...

Ha det så bra på resan :)

H. sa...

Høres fornuftig ut !
God tur - spent på hvor du skal...?

Ciao

Kathrine sa...

God tur! Her blåser vi nesten bort...svisj..

:)