OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 16. november 2011

Og dråper på blad.

Mildværet fortsetter og det holder 6-10gr pluss. Ikke verst det på denne tiden. Det korter ned på vinteren så lenge det varer. Ha en fin onsdagskveld.

4 kommentarer:

Bjørg 47 sa...

Som diamanter, og like fint hver gang man ser disse dråpene. Her har du jo fanget dem flott. Ha en fin fotouke.

VALKYRIEN sa...

Det var fint fanget ja, ser ut som et smykke - en brosje med diamanter!

Anne sa...

Småtterier egentlig, men dog ikke smått allikevel, for en får en stor opplevelse av å se disse små tinga som naturen gir oss, ikke sant Olav :-)

Lekre dråper selv om det tyder på at været er litt bob bob...

Tristan sa...

Flott fanget og vi har hatt nok av muligheter til å fange slike bilder i høst for den har vært ganske våt.