OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 18. november 2011

Kong Vinter ikke så langt unna.

 En tur til hytta i går viste at vinteren ikke er langt unna. Det var i alle fall  frosset på litt i små bekker og dammer.
Men her ved Hostonvatnet var det fremdeles åpent vann. -2,5gr er vel ikke nok.
God helg til alle som titter innom.

4 kommentarer:

Asbjørg sa...

Nei vintern er nok ikke så langt unna,men håper snøen holder seg unna enda en stund!Speilblankt vann gir vakkert bilde!

Tristan sa...

Det var noen dager med kuldegrader, men nå er vi oppe i 7-8 varme igjen.
flotte bilder og jeg likte det med speilingen i.

Bjørg 47 sa...

Det blir liksom så stille, stille, når Kong Rimfrost legger sin hånd over naturen. Og til og med vannet som ligger der speilblankt og bare venter på å bli islagt !!! god søndag.

Malgorzata Ingstad sa...

Nei, den er her ganske snart, selv om det er nå deilige plussgrader på fjellet.
Fotokarusellen og jeg er gifte og vi pleier å reise til de samme stedene - og da blir det dobbelt opp med bilder - men det er sjeldent at vi publiserer helt likt. Den vesle hesten har imidlertid stjålet våre hjerter og vi bare måtte vise de bildene. Ha en fin søndag!