OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 7. september 2012

Høsten har kommet.


Før den første høststormen kom rakk jeg å ta disse bildene. Ett innover Hemnefjorden med de mange øyer og holmer. Og ett av  en vakker solnedgang over Hitra.
Ha en god helg.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Såå flotte bilder!! Bilde nr 2 var jo bare helt fantastisk vakkert!!
Ha ei riktig fin helg:))

H. sa...

Elsker bildet nr 2 - helt klart !
Fantastisk, flott solnedgang du her har fanget :) wow.....flink du er.

Ja, jeg fikk også følelse av høsten hadde kommet til Norge, da vi ankom. Kjøligere drag i luften, men ser ikke noe til fargene for høsten ... ennå.... men, når solen skinner og det kommer litt vind, gjør det ingenting !

God helg, ønskes deg og din.

Per Ove sa...

Heisan Olav. Ja dere trenger å bli litt oppbløtt i Trøndelag, så du får bare stå han av gjennom høststormene. Det siste bildet var veldig flott, nesten med litt sånn HDR-effekt.

Jeg har vært litt lat ang blogg i sommer, jeg synes det er greit å ta en liten pause av og til og komme ut av skjermen. Har også vært en travel og innholdsrik sommer :-)

Anne sa...

Ingen vei tilbake desverre, men når årstiden kommer med solnedganger som dette, ja da smiler man tross alt :-)

Knallbilder Olav!

VENTANA DE FOTO sa...

Vakre nyanser av bildene dine. Her motstår høst, er temperaturen i min by fortsatt sommer, har vi i dag en høy av 36 º.

Ha en god helg!

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/