OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 2. september 2012

Urke og Leknes.

 Over fjorden (Norangsfjorden) ser vi bebyggelse nede ved sjøen. Neimen om jeg vil bodd slik med fjellet hengende over. Tenk rasfaren. På bildet under rett over fjorden som går lenger innover (Storfjorden)på andre siden fra Leknes ser vi også bebyggelse. Her har de ikke vei og er avhenginge av båt eller ferge. På bildet ovenfor er det da vei iallefall.
 Ferga på Leknes som går over til Sæbø. Jeg tok ikke den, men returnerte og kjørte til slutt over Strynefjellet igjen. Men denne gangen på den nye vegen med mange tunneler gjennom fjellet.
 Fra Leknes og innover Norangsfjorden mot Urke og Øye.
Ha en fin søndagskveld.

Ingen kommentarer: