OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







lørdag 20. oktober 2012

Hemnefjorden


Bildet er tatt fra "Vettan" , det høyeste fjellet på vår øy, og innover Hemnefjorden.. Vi ser Fugløya som har en familie som fastboende.
God helg til alle som titter innom.

5 kommentarer:

zezoo sa...

nice pic
take a look at my blog

VENTANA DE FOTO sa...

Landskapene er fantastisk. Jeg likte å denne utsikten fra fjellet.

Hilsener min kjære venn

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

H. sa...

Fantastisk skue !!

God helg til deg og dine :)

Maria Emilia Moreira sa...

Acho estas paisagens maravilhosas.Belas fotos.
Maria Emília

Olavs Blogg sa...

Thank You, Maria Emilia.