OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 23. oktober 2012

Litt mer høst før vinteren kommer.


Da er det meldt snø fra i morgen, så da er det spent å se om den kommer. Da må det vel bli bilder med snømotiv fra nå.
Ha en fin uke.

6 kommentarer:

Havfruen sa...

Åh....vakre bilder...nydelig:)
Ja enn at snøen skal komme....og masse vind på mine kanter...altså snøfokk. Kunne vært foruten gitt.
Ha en fin kveld :)

VENTANA DE FOTO sa...

Naturen i ditt land tilbyr vakre landskap. Disse vakre landskap har hatt en utmerket fotograf.

Hilsener

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Bjørg 47 sa...

Det øverste var helt knall, synes jeg, og beviser at vi bor i et særdeles vakkert land. Snart gjemt under et hvitt teppe, men da kan vi bare lengte til våren igjen.

VALKYRIEN sa...

Ja, når høsten viser seg på en slik måte - da er den jo til å holde ut! Vakre bilder, hele veien nedover på bloggen. Fantastisk flotte farger!

Unknown sa...

Nydelige bilder Olav!!
Vakkert landskap...
Ha en fin kveld:))

Jill Kristin Ø.Remme sa...

Vakre høstbilder! :)