OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







søndag 2. juni 2013

Midt i mellom. Løvetann.



For å komplettere det forrige innlegget om løvetannens begynnelse og slutt, er det vel på sin plass å vise blomsten i sin fineste drakt. Løvetannen som av mange er en forhatt plante som slår rot og vokser alle steder, er vel mest sett på som et ugress. Men vakker er den da når den skinner gul og fin i kapp med solen. Jeg har gitt opp håpet om å utrydde den, og lar den passere med sitt gule skinn.
Disse bildene er tatt med Fijifilm FP HS10 makroinnstilling.

Ingen kommentarer: