OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 27. mai 2013

Begynnelsen og slutten.

 Canon 7D med sigma 150mm macro   f-9  1/60sek Iso 3200 150mm
Canon 7D  med sigma 150mm macro f 3,5 1/200s Iso 400 150mm

Det er vår enda, sommeren starter neste måned. Men sannelig hadde løvetanna begynt å frø seg. Bildene ble tatt i går.
Ha en fin uke.

4 kommentarer:

Anita sa...

Hmmm..vakkert:-) :-) :-)
Var ikke sikker på om jeg var komt til rett blog..her er så vakkert siden sist.
Ja alt står i blom nå.Når jeggår på tur kjenner jeg lukten av sirenene og liljekonvallene kommer snart.
Tilogmed blåbærene har lagd seg til for oss å høste om noen måneder.
Ja visst er det vakkert:-) :-) :-)
Ønsker deg en finmandag:-)

Per Ove sa...

Jeg trodde et øyeblikket at det var slutten for 7D'en.

Jeg har alltid syntes at løvetannen er en av de aller vakreste blomster vi har. Seiglivet, smålåten, raus. En blomst etter mitt hjerte.

H. sa...

Stilig bilder !

Anne sa...

Selv noe så forhatt kan være vakkert du, mens de fleste hagegale skyr den som pesten, ER den nå bra fin da :-)

Du undret på fossen min du Olav, og du har kjørt forbi den trillioner av ganger kan jeg tenke meg, he he Like ved kirka i Lensvika, men på andre siden av veien du vet, ved den lille brua der du vet :-) Stopp og se og nyt neste gang, vært der en masse jeg og så fint atte.

Ha nå en superduper helg og kos deg en masse. Anneklem.