OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 10. september 2013

På båtferie.

Ja det er mange som velger båten når de skal ha ferie. Her i litt forskjellige størrelser,. men til privat formål.
En fin dag fra Stavanger havn. Men vi kjørte bobil. 

2 kommentarer:

VENTANA DE FOTO sa...

Jeg har gitt noen tur, båt, jeg har reist med båt fra en øy til en annen, men at jeg mangler å gjøre er et cruise.

Jeg håper du har hatt, gode, helligdager

Kisses

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Anita sa...

Hei Olav!!

Jeg tittet her i går fra min influensaseng og da var det noen macro bilder her???Men kansje det var feberfantasier..De var nå veldig fine:)))))Den ene fluen var helt super!Ja så nå ser jeg du har hatt en kjempeferie!Velkommen tilbake!!

hilsen Anita