OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 25. september 2013

Gullingen, vakker solnedgang.



En liten avstikker til Suldal og Gullingen turistsenter. Herfra går det en masse fine turstier.

3 kommentarer:

Anita sa...

ojj stiligt!!Jeg mener kjempebra fotografert!!Vet ikke helt hva du gjør for å få det til.så bra..Bruker du kansje fiskeøye filter her?(eller obkjektiv?)

Supert!!

Vennlig hilsen Anita

Olavs Blogg sa...

Hei Anita. Ikke noe fiskeøyeobjektiv her nei. Har brukt et vanlig kompaktkamera med f 4,0 1/300sek Iso 100 brennvidde 24mm.
vh Olav

VENTANA DE FOTO sa...

Gode ​​veier, for å ha kroppen fysisk skikket.

Kisses

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/