OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







torsdag 21. august 2014

På veg over Dovre sent en kveld.

 En vakker passering sent en kveld på veg over Dovre.
Etter en aldeles nydelig sommer har vi nå fått gråvær med regn som øser ned. Men enda kan vi vel få mange fine dager utover høsten. God helg.

4 kommentarer:

Bjørg 47 sa...

Fint bilde av gråvær... Kjørte selv over Dovre i sommer, da sola skinte, veldig fint over der..

VENTANA DE FOTO sa...

El paisaje es impresionante.

Besos

Anne sa...

Dette var som ett maleri Olav, digga bilde rett og slett, en ser det er sen sommernatt. Et sånn bilde til å ha på veggen, virkelig å.

At det var bitte litt kornete var bare den ekstra lille prikken over i`en, tøft!!!

God helg!

Anita sa...

Åhh så flott!!Var dere virkelig over Dovre?????

Nydeligt♥
er så glad for å se dere her igjen♥

Alt godt til deg og dine..Ønsker deg en fin helg♥