OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







mandag 20. oktober 2014

Gammelt stabbur i Vauldalen.


Ja dette stabburet oppdaget vi i sommer på vei til Sverige. Det var på en plass øverst i Vauldalen. Her har tidens tann gjort sitt. Men det hadde slik et særpreg at det var et godt fotomotiv, mener nå jeg da.

4 kommentarer:

Anita sa...

Det var ett veldig fint stabbur!!mon tro hva de brukte dettil?Kansje spekemat ?Flott bilde :)

hilsen Anita

Brit sa...

Flott lite stabbur dette ! Fine fotomotiv alle disse gamle husene som står rundt omkring.

VENTANA DE FOTO sa...

Lovely picture.

The textures they are awesome

kisses

Anonym sa...

Åh, så vackert den åldrats, du har lyckats så bra med att få fram strukturen och färgerna i de gamla stockarna. Snygg komposition också. En mycket, mycket fin bild.
Hälsningar
Monica