OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 8. oktober 2014

Litt variert.


 Dette er fra nabogårdens tamme gåseflokk.
 Fossen ved "Ridderspranget". En ivrig fotograf prøver lykken frampå stupet.
 "Ridderspranget" kalles dette juvet, der sgnet forteller at en unggutt stjal brura i brylluppet til den lokale storbonden. Her sprang han med brura i armene og hoppet over juvet med en flokk menn etter seg. Men de torde ikke å hoppe over, så gutten gikk fri med jenta på den andre sia av juvet.

 To glade turgåere ved juvet "Ridderspranget".

 Sjøbilder fra det lokale plan.
 Her var det fint å ta en tur på sjøen.
Vi har fortsatt et fint høstvær her i ytre strøk av Trøndelag.
Får håpe været kan holde seg slik en god stund videre. Ha det godt så lenge.

1 kommentar:

VENTANA DE FOTO sa...

Bonita excursión y muy buena historia. Los paisajes, están llenos de belleza.

Besos