OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 6. april 2011

Storspoven.

Stor avstand og litt beskåret i PS.     Ha en fin onsdagskveld.

5 kommentarer:

Vimsa sa...

Tror aldri jeg har sett en storspov. Litt av et nebb den har! Og så vakre svaner du har fanget under her - har ikke sett snurten av dem ennå!
ha en fin kveld!

VALKYRIEN sa...

Har ikke sett noen storspov jeg heller! Må jo si jeg hadde trodd de var på Østensjøvannet, men har ikke sett dem der heller.
Fint vårbilde!

Bjørg 47 sa...

Har heller ikke sett denne fuglen. Kanskje den ikke er på mine kanter !! Flott med det kjempelange nebbet, da. Ha en fin dag.

Arnhild sa...

Flott bilde av storspoven. Her har den enda ikke kommet så vidt jeg vet, men venter i spenning på at den skal dukke opp.

Ha en flott helg!

Kathrine sa...

Flott fugl! Det fløy en over huset her i går, men fikk ikke bilde av den. På hytta har vi bare småspoven hekkende ved hytta.
Kraftige lyder de lager.

Ha en fin dag i ruskeværet:)