OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 17. juli 2012

Eikesdal

Før du kommer til Åndalsnes tar du av mot Eikesdalen som også er en en naturperle. Her er før Eikesdalsvannen og elva Eira som renner ut av vannet. Legg merke til kyrne som beiter. Noen vasser i elva for å avkjøle seg i varmen.
 Her skimter vi i Eikesdalsvannen og de høye fjella som omkranser vannet.
 Her er fra nederste enden av vannet. Det strekker seg to mil innover, og det går en ferge fra indre del til ytre del.
 Halvveis innover langs vannet. Høye stupbratte fjell  langs begge sider. Veien har mange tunneller  her.
Turen er tatt den 09.juni og jeg var meget heldig med været.
I dag her hjemme er det bare 12gr overskyet og regn. Er meldt litt bedre til i morgen. Får håpe på det.

Ingen kommentarer: