OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







tirsdag 31. juli 2012

Gjøra, innover dalen.

 Øverst ser vi en av fjellgardan igjen. Her drives gardsdrift fortsatt. Bilde under ser vi over på den andre sida og langt der nede ser vi flere gårder. Tåka ligger langt nede fortsatt.
 Asfalt på veien var det da. Men smal, bratt og svingete var det. Den kvite flekken til venstre er  Lindalsfallet, en foss som vises godt i terrenget.
 Her har jeg zoomet inn på fossen Linndalsfallet.
Kjedelige bilder kanskje, men jeg legger dem ut likevel. Jeg er glad i naturbilder og trives med å farte i slike strøk. Det gir spesielle opplevelser. Jeg kommer med noen bilder til fra dette strøket.
Ha en fin kveld.

2 kommentarer:

Gunnar Hustad sa...

Takk for hyggelig kommentar! Ellers er det nyttige opplysninger du kommer med angående vegen mellom Eikesdalen og Sunndalsøra; den har jeg lyst å prøve en gang. Jeg har vært opp til Aursjødammen fra Eikesdalsida, men kan ikke huske at jeg har ferdes på vegen mellom Aursjøen og Sunndalsøra.

Brit sa...

Hyggelig å være med deg på tur. Har overnattet nede ved veien på noe som jeg tror het Gjøra Camping ?? Flott sted og sikkert finere innover og oppover i fjellet. / Brit