OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 16. november 2012

Innekos i varmen.

 Gått å få vermet seg litt etter en tur ute i kulden. Bilde tatt februar 2012. Aylo 4mndr.

En avslappende helg  i varme og koselige omgivelser.
Ha en koselig helg alle sammen.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine bilder du tar og viser oss.
God helg, Marit.

Tovepia sa...

Her så det virkelig ut som helgekosen var til stede;)
Har nytt dine bilder bakover her, flotte blinkskudd!
Ha ei god helg videre!!

VENTANA DE FOTO sa...

Det er ingenting bedre å å bekjempe den kalde vinteren brann i peis.
Images deilig.

Hug.

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Kari sa...

Koselige og fine bilder fra innekosen. Den hunden har det nok som plommen i egget med både "jakke" og varme. Veldig pen er den også :)
Og tusen takk for hyggelig kommentar. Har visst blitt en "periodeblogger", men det blir kanskje mere blogg nå når det blir vinter.

Ha en finfin uke! :)