OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







onsdag 14. november 2012

Snøen borte, men vinterfrakken på.


Nå har vi hatt flere dager med mildvær og snøen har forsvunnet. Det er bra. Men det har regnet godt i dag, og har det vært snø som har kommet, har det blitt en god del. Men heldigvis var det mildvær.
Men vildsauene på nabogården står klar i vinterantrekk, for de skal være ute hele tiden.
Takk for alle fine kommentarene på siste innlegg. Ryggen begynner å bli bedre, men er ikke bra enda. Men har vært ute å gått både i går og i dag, så den kommer seg.
Ha en fin midtuke.

4 kommentarer:

Brit sa...

Så fine bilder av sauene ! Ikke to som er like i denna flokken :)

VENTANA DE FOTO sa...

Naturen er klok! Dyrene er klar til å forsvare seg mot den bitende kulden på vinteren.

  Omfavne.

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/

Maria Emilia Moreira sa...

Que bonito rebanho!
a foto está fantástica.
M. Emília

Bjørg 47 sa...

Villsauer har vi ikke her nede, iallefall har jeg aldri sett noen. !! Uffda, håper det går bedre med ryggen etterhvert. Og det er jo noe med fotografering som liksom er knyttet til snø eller sol, men motivene er der uansett vær, og det 'ser' vel vi ofte som tar mange bilder. Ha en flott helg, forhåpentligvis snøfri, enn så lenge !!