OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







fredag 26. april 2013

Byvandring i Trondheim, del 8.








Er det noen som har vært i bakgården til St. Olavs Hospital.  Det var jeg i august i 2012, altså i fjor. Jeg ble forbauset over hvor vakkert det var ordnet til der, så jeg tok likså godt noen bilder for å vise det frem.
Fortsatt drasset jeg rundt med bare dette lommekameraet Canon Ixus 60.
St. Olavs Hospital, tidligere Regionsykehuset i Trondheim, er et av Norges største helseforetak, og har vært under en meget stor fornyelse med mange nybygg og restaureringer.
For interesserte se link:     http://no.wikipedia.org/wiki/St._Olavs_hospital

Takk til de som har vært innom meg med en kommentar i de siste innlegg.
Så ønsker jeg alle som titter innom en riktig god helg.
PS; vi har et skiftende vær med solgløtt og eller mye regn. Det er til og med meldt kaldere med litt sludd og snø i lufta, og det kan bli kuldegrader om natta.

1 kommentar:

VENTANA DE FOTO sa...

Gå til fots, det er som du kan se bedre, de vakre detaljene i en by. Bevis for dette, er dine bilder.

Glad helg!

Kisses

http://ventanadefoto.blogspot.com.es/