OLAVS FOTOBLOGG

Jeg har først og fremst laget denne bloggen for å vise frem bilder jeg har tatt. Det er kanskje en av mine beste hobbyer.

De som måtte besøke bloggen min og titter på bildene, vil jeg gjerne legger igjen en kommentar.

Dobbelklikk på bildene for å få de opp i full størrelse.

Jeg gjør oppmerksom på at bildene som er lagt ut er min eiendom og kan ikke kopieres eller lastes ned uten mitt samtykke. Er du interessert i et eller flere bilder, ta kontakt. Da kan du kjøpe bruksrett.







torsdag 9. mai 2013

Det vokser og gror...

















I forrige innlegg nevnte jeg den fine dagen i går. Selv om det var mange ting som skulle gjøres ble det av satt litt tid til fotografering. Måtte bare ta en runde for og se på alt som spirte og grodde. Resultatet ser du ovenfor.  Det var vel sannelig på tide at noe skulle komme opp av jorda i hagen vår også. Jeg ser bjørka har så vitt fått noe grønt, så snart springer vel blada ut der også.
På plena ble moseriveren kjørt, og du verden så mye mose som ble kjørt bort. For dårlig kalking sikkert.

Ingen kommentarer: